ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 34
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 44
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 38
  • بازديد ديروز : 27
  • بازديد کننده امروز : 22
  • بازديد کننده ديروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 221
  • بازديد ماه : 750
  • بازديد سال : 6,783
  • بازديد کلي : 222,424
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.222.104.196
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. azra : سلام وقعا کارتون عالیه،من نتونستم گاج پفیزیکو تهیه کنم،ازایجا دان کردم،دستتون درد نکنه.اگه میشه نسخه جدیدشو بذارین،خیلی لازم داریم،ممنون میشم


  1. Sara : من نميتونم دانلود كنم فايل رو. راهي هست؟
    پاسخ : فایل قابل دانلود است



  1. رضا : سلام ببخشید این چاپ ۹۲ هس به درد کنکور امسال میخوره ؟
    پاسخ : اره میخوره



  1. رضا : سلام ببخشید این چاپ ۹۲ هس به درد کنکور امسال میخوره ؟
    پاسخ : بله



  1. ماهانن : داداش دمت گرم
    به درد کنکور ۹۷ میخوره؟
    پاسخ : اره



  1. sasha : سلام اقا خواهشن برای 96 یا حداقل95 رو قرار بدین من توان خرید کتاب کمک آموزشی رو ندارم
    پاسخ : کتاب های شیمی ایکیو 96 گاج شیمی مبتکران 96 و دین و زندگی گاج 96 در حال اسکن هستند به زودی میزاریم



  1. فاطمه : چرا دانلود نمیشه واس ممن؟
    پاسخ : مشکل از سیستم شماست با دانلود مننجر امتحان کنید



  1. علیرضا : سلام داداش دمت گرم اما این خیلی قدیمیه تستاش بیشتره من مال نودو شیشو خریدم اما الان میگن پاسخنامش پنجاه تومنه ینی از خود کتاب بیشتر
    تو رو خدا اگه نود و شیشو دارین بدین جبران میکنم
    پاسخ : چشم اگه پیدا کردم حتما میذارم



  1. amir : سلام اقا عالی بود.ولی تورو خدا سال ۹۵ رو ندارین .ادرسشو بدین .من وضیعتشو ندارم بخرم
    پاسخ : اگه پیدا کردم حتما میذارم


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: